Subject: FW: Rohuneeme tee 65e
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 12:13:39 +0200

Palun reg

From: Madis Eek <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 11:59 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Re: Rohuneeme tee 65e

Tere ja aitähh info eest.

Loodetavasti oli minu telefonis antud selgitustest kasu mõistmaks veidi 
paremini antud olukorda, aga panen selle ka kirja.

Põhiprobleem siis selles, et teie kirjas väidetu- meile teadaolevalt on ka 
kehtivas detailplaneeringus määratud kinnisasjadele ühine juurdepääs 
riigiteele- vastab tõele osaliselt. St detailis on joonistatud ühine 
sissesõidutee, aga see on nii lai, et pääseb mõlemale kinnistule otse teelt. 
Detailis on osadele kinnistutele määratud ühiseid pääse, aga sellisel juhul 
on seal ka servituudi nõue. Mida antud kinnistutel ei ole ei 
detailplaneeeringus ega ka valla poolt väljastatud 
projekteerimistingimustes. See hetkel probleem. Et mis alusel või miks peaks 
naaber enda maad loovutama nende ühiseks sissesõiduks.

Saadan skitseeritult telefonis kirjeldatud lahenduse, kus maa võetaks 
võrdselt mõlemalt omanikult- st sisse-väljasõidu tee teljeks oleks 
kinnistute vaheline piir. Kas umbes selline lahendus oleks transpordiametile 
mõeldav?

Tänan ette

Madis Eek
Volitatud arhitekt-ekspert 8
EAL

Õle 23 Tallinn 10 319
Tel. 6828 777
Mob. 5034870
[email-masked] <mailto:[email-masked]?Subject=Tere%20Madis!>
www.eekmutso.ee <http://www.eekmutso.ee/>

20.01.2025 11:01 Krista Einama kirjutas:

Tere,

Tegin väljavõtte kooskõlastuste üksuse juhataja Marek Lind e- kirjast:

„Selle ehitusloa menetlustoimingute eest on seni vastutanud minu kolleeg 
Krista Einama. Tutvusin arhiivi salvestatud materjalidega ega mõista, mida 
sooviksite arutada: Julia Šarofosti saadetud lahendus on liiklusseadusega 
(nt § 48 lg 1) vastuolus. Olen nõus kõigega, mida Krista on varasemas 
infovahetuses öelnud ehk meie ootus on kokkuvõtvalt järgnev: vajalik on 
kavandada ühiselt kasutatav ristmik, mille hargnemine kaheks 
juurdepääsuteeks toimub nii kaugelt, et suundumised ristmikule manöövriks 
toimuksid nii nagu on liiklusseaduses ette nähtud.

Ma ei ole põhimõtteliselt koosoleku vastu, aga sel juhul peaks see toimuma 
pädeva asutuse (vallavalitsuse) initsiatiivil Teamsi koosolekuna, et vältida 
olukorda, kus vallavalitsus saab hiljem kaks erinevat nägemust sellest, 
milles koosolekul kokku lepiti ning kumbki ei klapi hästi sellega, mida 
vallavalitsus suuremas pildis (nt kergliiklusteede, bussipeatuste või 
tehnovõrkude arendamise kontekstis) näha soovib. Räägin varasemate kogemuste 
põhjal. Kui vallavalitsusest võetakse meiega ühendust, siis oleme valmis 
välja pakkuma koosolekuks sobivaid aegu.“

Tervitades,

Krista Einama

From: Madis Eek  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 10:47 AM
To: Krista Einama  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: Rohuneeme tee 65e

Tere

Saadan enda kontaktid.

Kui võimalik palun edastage ka meile naabri pöördumise peale saadetud kiri.

Tänan ette ja loodame, et leiame mõistliku lahenduse!

-- 

Madis Eek
Volitatud arhitekt-ekspert 8
EAL

Õle 23 Tallinn 10 319
Tel. 6828 777
Mob. 5034870
[email-masked] <mailto:[email-masked]?Subject=Tere%20Madis!>
www.eekmutso.ee <http://www.eekmutso.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.